Zawał serca

Dieta może prowadzić do zatkania tętnic

arteriosklerozy – zatykane są naczynia krwionośne i dochodzi do ataku serca i zawału. Osłabiają również organizm w formowaniu nowych naczyń krwionośnych. Dieta a zawał serca Kardiolodzy z Beth Israel Deaconess Medical Center na Harvard University postanowili zbadać wpływ diety na osoby po zawałach serca . Naukowcy poddali dwie grupy myszy dwóm różnym dietom. Pierwsza grupa ... węglowodanów – miały najmniej uszkodzeń. Badania pokazały, że ryzyko choroby serca wzrastało pomimo prawidłowego poziomu cholesterolu ...
czytaj więcej

Dieta na cholesterol u mężczyzn

Dieta na cholesterol pomaga obniżyć poziom "złego cholesterolu" we krwi. Pomimo iż właściwe odżywianie zapewnia obniżenie jego poziomu zaledwie o 10%, to musisz pamiętać, że ilość ta niejednokrotnie ratuje życie, zapobiegając odkładaniu się tłuszczu w ścianach naczyń ... Zbyt wysokie stężenie cholesterolu we krwi może powodować następujące choroby: miażdżycę, zawał serca ...
czytaj więcej

Choroby

  • Alergia
  • Astma
  • Białaczka
  • Cukrzyca
  • Grypa
  • Grzybica
  • Impotencja
  • Rak piersi

Styl życia

  • Ćwiczenia / Fitness
  • Dieta
  • Odchudzanie
  • Seks

Dziecko

  • Antykoncepcja
  • Ciąża
  • Poród

Medycyna

  • Badania
  • Chirurgia
  • Kardiologia
  • Leki
  • Szczepienia

Psychologia

  • Bezsenność
  • Depresja
  • Narkomania
  • Nerwica